Każde branżowe wydarzenie, na którym pojawia się marka Indigo to okazja do wzmacniania pozycji naszego logotypu. Szczególnym narzędziem jego promocji są markowe stoiska, które stanowią symboliczną reprezentację marki i idealną przestrzeń do ekspozycji logo. Doskonałym przykładem wykorzystania możliwości, jakie dają targowe standy jest nasza realizacja z tegorocznej edycji kosmetycznych targów Beauty Forum.
Beauty Forum to największa impreza targowa branży kosmetycznej w Polsce. Od ponad 20 lat gromadzi najlepszych profesjonalistów z całego kraju. Prestiżowe targi organizowane są przez polski oddział Health and Beauty Media Sp. z o.o. – wydawcę magazynu Beauty Forum. Branżowe czasopismo skierowane jest do specjalistów segmentu beauty & spa. Renoma tytułu przekłada się na jakość i prestiż wydarzenia, które odbywa się dorocznie w dwóch edycjach – wiosennej i jesiennej. W marcu tego roku Indigo po raz kolejny zjawiło się w warszawskim Expo.
By podczas wydarzenia móc wyróżnić się wśród największych i najbardziej znaczących brandów polskiego rynku kosmetycznego, konieczne jest zbudowanie oryginalnego i starannie przemyślanego standu, który będzie odzwierciedleniem charakteru marki. Prace nad jego przygotowaniem rozpoczęły się wiele miesięcy wcześniej. Podobnie, jak w przypadku innych tego rodzaju imprez, koncepcja stoiska została ściśle powiązana z najnowszymi kolekcjami naszej marki. Tym razem inspiracją były dla nas dwie wakacyjne palety – Santorini i Glass Summer, których premiery odbyły się właśnie podczas warszawskich targów.
Greckie krajobrazy, gorące słońce, luksus i elegancja – tak w kilku słowach opisać można zjawiskowy stand Indigo o łącznej powierzchni 370 m2. W jego bezpośrednią budowę zaangażowany był zespół ponad 40 osób, które przez 42 godziny pracowały nad doskonałym przygotowaniem technicznym stoiska oraz jego dopracowanym w każdym calu designem. Zdjęcia kolekcji Santorini z jej piękną ambasadorką – Natalią Siwiec – zajęły ponad 300 m2. Na zawieszone pomiędzy nimi kotary zużyto aż 1km materiału. Dzięki kreatywności twórców targowej scenografii, odwiedzający nas goście mogli, niczym przez szeroko otwarte okna, podziwiać najgorętsze odcienie sezonu wiosna/lato 2019 na tle słonecznych krajobrazów Santorini. A wszystko to przy klimatycznych dźwiękach fortepianu, który również stanął w strefie Indigo.
Przez dwa targowe dni stoisko obsługiwane było przez ponad 130-osobowy zespół Indigo Family. Jego zaangażowanie przełożyło się bezpośrednio na zainteresowanie uczestników spotkania, którzy na miejscu mogli zaopatrzyć się w nasze produkty i skorzystać z atrakcyjnych targowych promocji. Gościem specjalnym stoiska była sama Natalia Siwiec. Ambasadorka Indigo z uśmiechem pozowała do zdjęć i rozdawała autografy swoim fanom.
Gigantyczne (bo niemal 400-metrowe!) przedsięwzięcie, związane z przygotowaniem stoiska miało jeden, nadrzędny cel – wzmacnianie wizerunku marki oraz wartości logotypu Indigo. Dopracowany, atrakcyjny i oryginalny stoisko to wyjątkowa szansa na realną prezentację wartości i charakteru brandu.