Co świadczy o tym, że logo jest znane? Widząc je, klient wie, że kryją się za nim sprawdzone, wysokiej jakości produkty. Natychmiast przywoływane są pozytywne skojarzenia, dzięki którym konsument wybiera właśnie ten, a nie inny produkt i poleca go znajomym. Odpowiednio zaprojektowane logo buduje przywiązanie do marki, ale daje też poczuje ekskluzywności.
Logo Indigo – prestiż, elegancja i siła
Znane na całym świecie logo Indigo wywołuje skojarzenia z wysoką jakością i profesjonalizmem oraz przekonanie, że warto stawiać właśnie na produkty tej marki. Patrząc na nie, odbiorca przywołuje na myśl topowe produkty i sprzedażowe hity, takie jak baza proteinowa, Efekt Syrenki® czy lakiery hybrydowe z kolekcji Natalii Siwiec.
Marka Indigo odbierana jest jako prestiżowa nie tylko w wąskiej, wyspecjalizowanej branży stylizacji paznokci. W magazynie dla panów Gentelman lakier hybrydowy z logo Indigo pojawił się obok innej znanej marki – Lexus – której logotyp także kojarzony jest z ekskluzywnością, wysoką jakością i profesjonalizmem. Wynika z tego, że jedno prestiżowe logo przyciąga inne.
Logo, które można nazwać prestiżowym charakteryzuje się spójnością i harmonią (zła typografia od razu rzuca się w oczy). Ta spójność jest bardzo ważna, gdyż logo stanowi część każdego komunikatu reklamowego – jest twarzą marki, która pozwala odróżnić ją od konkurencji. Mając znane logo, trafiamy do serc i umysłów Klientów, którzy ufają naszej marce, kojarzą ją z bezpieczeństwem i wysoką jakością. Prestiżowe logo ułatwia podejmowanie decyzji zakupowych – konsument nie musi zapoznawać się od podstaw z ofertą, gdyż zna produkty marki, ceni je i kojarzy z renomą.